ابزار رونیکس؛ بررسی 6 ابزار برقی پر فروش رونیکس

ابزار رونیکس

ابزار رونیکس

در عصر جدید مردم برای خرید ابزار تنها به دنبال کیفیت نیستند بلکه به دنبال کیفیت و قیمت مناسب هستند. اگر شرکتی بتواند در این دو مزیت از سایر رقبا پیشی بگیرد قطعا برنده ماجرا است. از نظر منتقدان و کارشناسان ابزار ایرانی، یکی از برند هایی که توانسته است این دو مزیت را باهم پیش ببرد شرکت رونیکس است. ابزار رونیکس با توجه به ترکیبی از قیمت، کیفیت، فراوانی و خدمات مناسب توانسته است توجه بیش از میلیون ها نفر مصرف کننده را به خود جلب کند. در این مطلب قصد داریم تا “6 ابزار برقی پر فروش رونیکس” را برای شما معرفی کنیم.

اگر در حوزه ساختمانی، صنعتی، برق کاری و … کار میکنید، یا حتی در خانه فرد دست به ابزاری هستید پیشنهاد میکنم 6 ابزاری که در ادامه معرفی خواهم کرد را خریداری کنید. قطعا دلیل پرفروشی این کالا ها قیمت ارزان همگام با کیفیت مناسب بوده است.

1- هویه دیمردار رونیکس مدل RH-4413

اولین کالای پرفروش ما هویه است ابزاری که در اکثر خانه ها پیدا می شود. این هویه دارای سیستم گرمایشی داخلی پیشرفته به منظور کارایی بیشتر و رسیدن به دمای حداکثر در حداقل زمان است. همچنین دارای روکش المنتی از جنس فولاد ضد رنگ و دارای بورد الکترونیکی دو لایه (ای.ام.تی) که باعث افزایش کیفیت استحکام در بدنه شده است. مهمترین ویژگی که این هویه را از بقیه هویه ها متمایز میکند، وجود دیمری که می تواند توان آن را بین 30 تا 60 وات تغییر دهد. به همین دلیل این کالا باتوجه به قیمت ارزانش جزو ابزار برقی پر فروش رونیکس شده است.

2- میخکوب و منگنه کوب برقی رونیکس مدل 7514

اگر در سایت های بزرگی مثل دیجی کالا کلمه ” میخ کوب و منگنه کوب برقی ” را سرچ کنید تنها 5 الی 7 عدد کالا پیدا میکنید که نیمی از آنها تولید برند رونیکس هستند. حتی برند های بزرگی مثل بوش و ماکیتا، تا به الان میخ کوب و منگنه کوب برقی تولید نکرده اند و اگر به تولید رسانده باشند متاسفانه به دست ایران نرسیده است. نتیجه میگیریم که این کالا تقریبا در ابزار رونیکس و دیگر برند ها منحصر به فرد است. احساس میکنم مزیت منحصر به فرد بودن برای پرفروش بودن یک کالا کافی باشد. اما در ادامه به دیگر مزیت های آن میپردازیم:

  • دارای مکانیسم برقی
  • دارای سازوکار منگنه و میخ کوب به صورت همزمان
  • قیمت و ابعاد مناسب همراه با کیفیت بالای دستگاه
  • سیستم ایمنی تعبیه شده با بالاترین استاندارد ها
  • سرعت عملکرد باورنکردنی

3- فرز مینیاتوری رونیکس مدل 3401

احتمالا در نگاه اول متوجه می شوید که فرز مینیاتوری 3401 در مقایسه با سایر فرزهای مینیاتوری کمی قیمت بالاتری دارد. اگر تصور شما اینگونه است سخت در اشتباه هستید. زیرا این فرز 129 عدد اقلام همراه درون یک عدد کیف حمل دارد که عدد کمی نیست. همچنین دارای مزیت هایی است که در فرز های سطح بالا فقط پیدا میشود.

  • توان 170 وات و حداکثر 35000 دور در دقیقه
  • دارای قابلیت کنترل سرعت چرخش
  • وزن سبک 0.66 کیلوگرم برای تداوم در کار
  • مجهز به 3 سایز کولت ابزار گیر
  • مجهز به سیستم تعویض دور دیجیتال و بورد الکتریکی

4- دریل رونیکس مدل 2110

با توجه به نظرات خریداران این دریل جزو یکی از دریل‌های قدرتمند و سبک رونیکس محسوب می‌شود که با داشتن قابلیت قفل کن سوئیچ و دریچه گردش هوا از داغ شدن دستگاه جلوگیری می‌کند. اما قطعا این مزیتی نیست که شما برای خرید دریل به آن نگاه می کنید. از نظر قیمت با این مقدار هزینه میتوانید دریلی با برند های کمتر جا افتاده مثل رابین، اکتیو، آرگس، اس تی ای و… که کارایی کمتری دارند و بعضا گارانتی هم ندارند خرید کنید. از نظر کیفیت و کارایی، ابزار رونیکس همیشه خود را به خریدارانش ثابت کرده است. قسمتی از مشخصات این دریل محبوب را برایتان شرح میدهم و مقایسه را به عهده شما می گذارم.

  • دارای توان 400 واتی با حداکثر 2900 دور در دقیقه
  • سیستم گردش چپ گرد و راست گرد
  • دارای سه نظام اتوماتیک 10 میلی متری
  • طول کابل بلند و ابعاد مناسب دستگاه
  • دارای کلید الکترونیک دیمردار
  • بسیار سبک برای کار زیاد و دارای گارانتی 12 ماهه شرکت رونیکس

دریل رونیکس

5- اور فرز نجاری رونیکس مدل 7108

اور فرز 7108 دارای توانی برابر با ۷۱۰ وات است و می تواند سرعت گردش سری یا کولت را در ۶ وضعیت تنظیم نماید و به حداکثر 30000 دور بر دقیقه برساند. قدرت مناسب در کنار قابلیت تنظیم سرعت کولت و عمق برش باعث شده که برای انجام کارهای مختلف صنعتی بسیار مناسب باشد. مهمترین ویژگی این اور فرز دو کاره بودن آن است زیرا جدا از قابلیت اور فرزی می توان از حالت فرز مشتی هم استفاده کرد. این قابلیت در کمتر فرز نجاری دیده می شود و باعث منحصر به فردی آن شده است.

  • مکانیسم دوکاره بودن
  • مجهز به دیمر 6 سرعته
  • دارای گارانتی 12 ماهه
  • دارای تعداد اقلام همراه بالا
  • قیمت مناسب نسبت به کارایی و کیفیت

6- مینی فرز رونیکس مدل 3130

خرید مینی فرز با این قیمت ارزان اصلا به شما پیشنهاد نمیشود مگر آنکه دارای برند معتبری همچون رونیکس باشد. اگر بخواهیم در این رده قیمتی دستگاه را مقایسه کنیم به مینی فرز هایی از برندهای ناآشنا مثل فیکس،شیلدر، ان ای سی و… خواهیم رسید. در ادامه کالایی با برند معتبر و قیمت بالاتر برای این مقایسه هیجان انگیز برگزیده ام.

مقایسه مینی فرز نک (NEK) با مینی فرز رونیکس (Ronix)

از نظر قیمتی مینی فرز نک مدل 7115AG از مینی فرز رونیکس مدل 3130 بالاتر بوده و دارای توان 710 وات با حداکثر سرعت گردش 11000 دور در دقیقه، دارای 2.3 کیلوگرم وزن تقریبی، دارای حفاظ و دارای یک عدد سنگ برش، عینک محافظ و 1 عدد دسته جانبی به عنوان اقلام همراه ست.

مینی فرز رونیکس مدل 3130 با قیمت ارزان تری دارای توان 720 وات با حداکثر سرعت گردش 11000 دور در دقیقه، دارای 1.5 کیلوگرم وزن تقریبی، دارای حفاظ و موتور کم صدا، مجهز به دسته جانبی ضد لرزش آنتی شوک و دارای 1 عدد دسته جانبی و آچار به عنوان اقلام همراه ست.

دریل خوب چی بخرم” راهنمای جامع برای خرید دریل!

جمع بندی

در این مطلب سعی شد به صورت همه جانبه راجع به 6 ابزار برقی پر فروش رونیکس نوشته شود و قطعا میدانید ابزار رونیکس تنها شرکتی نیست که به فاکتور های مهم قیمتی و کیفیتی توجه کرده است. برند های مشهوری مثل ماکیتا، بوش، دی سی ای، توسن و… هستند که این فاکتور ها را در راستای اهداف خود گذاشته اند.

ابزار برقی پر فروش
رونیکس

پی بام مگ

→ خواندن مطلب قبلی

گالوانیزه؛ ورق گالوانیزه چیست؟ بررسی و فرایند تولید فولاد گالوانیزه

خواندن مطلب بعدی ←

تشخیص ابزار اصل و تقلبی؛ چگونه ابزار اصلی را از تقلبی تشخیص بدهیم؟ | اینفوگرافی

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.