ابزار ارزان، راهنمای خرید وسایل و محصولات ضروری

ابزار ارزان

ابزار ارزان

با یک میلیون تومان چه ابزار ارزان برقی می‌توان خرید؟

خرید ابزار ارزان انتظار و خواسته این روزهای بسیاری از کارگران، کارفرمایان و صنعتگران است که هر روز با طیف مختلفی از این وسایل سر و کار دارند. بدون شک همه در جریان اتفاقات و حوادث یک، دو سال گذشته هستیم. می‌بینیم که سونامی قیمت‌ها بیش از هر زمان دیگری بر وضعیت اقتصادی و شرایط بازار ایران تاثیر گذاشته است. موج نوسانات شدید ایجاد شده در اثر بحران جهش نرخ ارز در ایران زندگی مردم را تغییر داده و هم اکنون تقریباً تمامی بخش‌های مختلف جامعه با آن درگیر هستند.

در شرایط افت چشمگیر صادرات ایران و بحران واردات کالا به کشور، صنعتگران نیز برای تامین ابزار مورد نیاز خود با دشواری‌های بیشماری روبه‌رو شده‌اند. از این رو، بخش زیادی از کارفرمایان ساختمانی و فعالان این حوزه برای خرید ابزار به دنبال ابزار برقی ارزان می‌گردند. متأسفانه بازار این وسایل نیز از کالاهای بی کیفیت و بعضاً تقلبی اشباع شده است. پس در این شرایط انقباضی برای خرید ابزار باید یک مرکز مطمئن که تضمین اصالت کالا و پشتیبانی قوی داشته باشد را انتخاب کرد. فروشگاه اینترنتی تخصصی پی‌بام مطمئن‌ترین گزینه پیش روی شما هست. این فروشگاه تمامی ابزار، تجهیزات و لوازم مصرفی که برای ساخت، تعمیرات و نگهداری یک ساختمان نیاز دارید را فراهم کرده و با تحویل سریع، تضمین اصالت و امکان استرداد از معتبرترین برندهای داخلی و خارجی امکان خریدی مطمئن را به وجود آورده است.

در پایین، لیستی از به صرفه‌ترین و محبوب‌ترین ابزار آلات برقی زیر یک میلیون تومان را گردآوری کردیم. این ابزارها که در سه گروه ابزار جوشکاری، ابزار نجاری، ابزار سوراخ کاری و پیچ گوشتی‌ها دسته بندی شده‌اند از میان بهترین برندهای موجود در ایران گزینش شده‌اند که بهترین کیفیت خروجی را به شما ارائه می‌دهند.

خرید ابزار ارزان، لیستی از بهترین و محبوب‌ترین محصولات

دریل چکشی رونیکس مدل 2121:

با وزن تقریبی 1.5 کیلوگرم موتوری با توان 450 وات دارد. مجهز به آرمیچر و بالشتک های صنعتی، دارای دکمه قفل کن در وضعیت روشن، بسیار سبک و کم حجم جهت انجام کلیه کاربری‌های نصب در صنایع مختلف فلز و چوب و همچنین دارای قابلیت سوراخکاری چکشی است.

دریل چکشی توسن مدل0022D:

دارای سه نظام ساده (آچارخور) است. قابلیت کار با مته سایز 1.5 تا 13 میلیمتر را دارد. همچنین مجهز به شستی قفل کن کلید برق به منظور سهولت در کار مداوم با ابزار است.

دریل چکشی محک مدل DM-10/500:

500 وات توان با وزن تقریبی 1.65 کیلوگرم و حداکثر سرعت گردش آزاد 3000 دور بر دقیقه، دستگاهی دارای سه نظام خودکار 13 میلی متری و سیستم گردش چپ گرد و راست گرد است.

دریل چکشی دنلکس مدل DX-1172:

این دستگاه باوجود دیمر الکترونیکی بر روی کلید برای کنترل سرعت گردش دستگاه در سوراخکاری های مختلف، دارای وزن کمی برای راحتی مصرف کننده در سوراخکاری های متوالی و همچنین دارای قفل کن کلید برای سوراخکاری‌های طولانی مدت است. یکی از بهترین‌ محصولات موجود در لیست ابزار ارزان هست.

دریل پیچ گوشتی برقی توسن مدل S0901:

این دستگاه ساخت کشور چین کجهز به ترکمتر 19 حالت است. همچنین با گارانتی 6 ماهه توسن ارائه می‌شود که استاندارد EMC را داراست و یک عدد سر پیچ گوشتی چهارسو و یک عدد تبدیل سر پیچ گوشتی به عنوان اقلام همراه محصول است.

دریل پیچ گوشتی شارژی محک مدل CSD-3, 6Li:

با ابعاد 110 * 193 * 203 میلی متر مجهز به باتری 3.6 ولت 1.5 آمپر ساعت بوده و دارای چراغ LED جهت دسترسی در جاهای تاریک و مجهز به کنترل گشتاور (ترکمتر) 6 حالته است.

دریل برقی توسن مدل 0002D :

این دستگاه از سه نظام آچارخور در سایز 10 میلی متری با طراحی گیره آویز کمری بر روی بدنه دستگاه برخوردار است. دریل برقی 400 وات توسن مناسب برای سوراخکاری سطوح فلزی و مواد آلیاژی است و به دلیل نداشتن حالت چکشی برای سوراخکاری دیوار توصیه نمی‌شود.

دریل برقی دنلکس مدل DX 1145:

دارای چرخ دنده ثانویه برای سهولت در سوراخکاری آهن و فلزات، مناسب برای سوراخکاری های مختلف و دارای طراحی ارگونومیک و منحصر به فرد بدنه و وزن سبک جهت جلوگیری از خستگی در سوراخکاری های متوالی است. این محصول انتخاب مناسبی برای افرادی هست که در صدد خرید ابزار ارزان هستند.

مینی فرز رونیکس مدل 3130:

ابزاری با سرعت گردش 11000 دور بر دقیقه که این سرعت مناسب برای کار با فلز است. در صورت داشتن تجربه و تخصص در زمینه کار با دستگاه، می‌توانید از این مینی فرز برای برش سنگ استفاده کنید؛ در نظر داشته باشید که سرعت بالای چرخش می‌تواند باعث شکسته‌ شدن سنگ شود.

مینی فرز محک مدل AG-115-P:

سرعت گردش آزاد این دستگاه در بالاترین اندازه‌ خود 10000 دور بر دقیقه است. با توجه به سرعت موتور، از این فرز در لیست  ابزار ارزان می‌توان بیشتر برای انجام کار روی فلزات استفاده کرد. موتور در نظر گرفته شده برای این دستگاه 840 وات توان دارد. این فرز با توجه به وزن کم و ابعاد کوچکی که دارد به عنوان مینی فرز شناخته می‌‌شود.

هویه برقی رونیکس مدل 4413:

یکی از هویه برقی‌های پر طرفدار ساخته شده توسطشرکت رونیکس  و از محبوب‌ترین محصولات فروشگاه اینترنتی پی‌بام است. دلیل این طرفداری و محبوبیت وجود متغیر بودن قدرت آن بین 30 تا 60 وات است. شرکت رونیکس با استفاده از برد الکترونیکی جدید دولایه در این محصول، استحکام هرچه بیشتر بدنه دستگاه را ایجاد کرده و زیبایی بدنه، دسته ارگونومیک سبک و مقاوم سبب رضایت هرچه بیشتر خریداران این محصول شده است.

اره عمود بر برقی مدل JS-420:

این محصول سبک با ابعاد کوچک ساخته شده و از قطعات داخلی با کیفیتی برخوردار است. بدنه مقاوم این موجب سهولت و افزایش سرعت در کار می‌شود و انتخاب مناسبی در دسته ابزار آلات نجاری است. اگرچه در میان ابزار ارزان در این لیست قرار گرفته اما همواره از بهترین‌های حوزه خود بوده است.

پیستوله برقی 130 وات رونیکس مدل RH-1313:

ابزاری دارای طراحی منحصر به فرد و ارگونومیک در قسمت تفنگی جهت راحتی کاربر و اثر بخشی عملکرد است. از سیستم پاشش پیشرفته در قسمت نازل جهت پاشیدن یکنواخت رنگ بهره می‌برد و به موتور پر قدرت تحت سیستم رنگ پاشی سلنوئیدی مجهز است. این محصول یکی از محبوب‌ترین ها در لیست ابزار ارزان هست.

دستگاه جوش لوله سبز (اتو لوله) مدل RH-4400i:

این محصول ساخت ایران با توان 2000 وات است که سوکت هایی به سایز 20 و 25 میلی متر دارد. 1 عدد آچار آلن و 1 عدد پایه دستگاه به عنوان اقلام همراه بسته است.

لیست محبوب‌ترین ابزار آلات ارزان برقی در فروشگاه اینترنتی پی‌بام

 

صابر افشارزاده

→ خواندن مطلب قبلی

ابزار باغبانی، آشنایی با وسایل مورد نیاز برای آرایش گیاهان

خواندن مطلب بعدی ←

ابزار نجاری، راهنمای خرید وسایل نجاری خانگی و دست دوم

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.