رونیکس، برندی با پشتیبانی قدرتمند و تنوع بیشمار

مسیر دو طرفه؛ برند رونیکس از تولید داخلی تا توزیع سراسری

کارآفرینی و تولید داخلی در بخش صنعت به داشتن ابزارآلات و تجهیزات مناسب نیاز دارد. بنابراین می‌توان گفت که ابزار لازمه ساختن است و با ساختن توسعه و رونق به وجود می‌آیند. پس در اولین قدم برای شروع هر کار صنعتی به تامین ابزار با کیفیت و قیمتی متعادل نیاز داریم. همه چیز در از درک همین نیاز آغاز شده است. نیاز به وجود ابزار آلات متنوع با قیمت منصفانه و خدمات پس از فروش مطلوب که جای خالی اعتماد را پر کند. این داستان کوتاه یکی از شناخته شده ترین برندهای تولید ابزارآلات در ایران است که امروز آوازه آن در کشورهای مختلف جهان شنیده می‌شود و توسط صنعتگران متعددی از فرانسه تا چین مورد استفاده قرار می‌گیرد. برند رونیکس (Ronix)! نامی که به گوش شما هم آشناست.

شرکت رونیکس

برند رونیکس یک نشان تجاری بین المللی در دنیای ابزار آلات است که در زمینه واردات، طراحی و تولید انواع ابزار صنعتی در حوزه ابزارآلات باغبانی، نجاری، جوشکاری، بادی و… فعالیت می‌کند. تولید محصولات بیشمار در نقاط مختلفی از جهان صورت می‌گیرد و پس از ایران به طور معمول کشورهای چین، آلمان، فرانسه، کره جنوبی، ترکیه، استرالیا و تایوان سازنده این ابزارآلات هستند. خانواده رونیکس در طول سالیان دراز فعالیت خود توانسته با حفظ کیفیت در دسترسی به موقع به خدمات پس از فروش رضایت نسبی بالایی را از مصرف کنندگان کسب کند.

ریشه‌های شکوفایی این نام تجاری پس از ثبت برند در کشورهای مختلف و گزینش نمایندگی تولید قوت گرفتند. مدل توسعه این شرکت براساس تولید هر گروه محصول بر عهده یک شرکت تولید کننده تدوین شده بنابراین انواع محصولات رونیکس با کیفیت بالا و امکاناتی متنوع به بازارهای سراسر جهان عرضه می‌شوند.

ابزار آلات رونیکس

محصولات شرکت رونیکس در چند دسته متنوع تولید و در بازار موجود هستند که عبارتند از: ابزار آلات برقی، ابزار آلات دستی، ابزار آلات برشی، ابزار آلات بادی، متعلقات و ابزار آلات جوشی و برشی.

بد نیست اشاره کنیم که ابزارآلات برشی و سوراخ‌کاری رونیکس همچون دریل‌ها، صفحه فرز و … در کشورهای فرانسه، آلمان و چین تولید می‌شوند. ابزارهای بادی رونیکس مثل منگنه‌های کوب بادی، میخ‌کوب بادی و … تولید کره جنوبی و تایوان هستند و انواع ابزارآلات برقی رونیکس همچون پیستوله برقی، دریل پیچ‌گوشتی برقی، دریل تخریب، فرز و مینی فرز، کارواش و … در کشورهای کره جنوبی، تایوان و چین تولید می‌شوند.

به گفته رضا رامخو، مدیرعامل شرکت رونیکس بسیاری از کارخانه هایی که رونیکس درآنها تولید می‌شود محصولاتی را با نام‌های تجاری بین المللی با استاندارهای آلمانی و ژاپنی تولید می‌کنند و همچنین این شرکت نمایندگی رسمی دو برند تجاری با نام‌های (JIT و ONCI) را در خاورمیانه دارا است.

کیفیت و خدمات پس از فروش

محصولات شرکت رونیکس برای کاربری خانگی و نیمه صنعتی بسیار مقرون به صرفه هستند. این شرکت همچنین دسته‌ای از محصولات را با عنوان تاپ لاین به بازار عرضه کرده است که برای مصارف حرفه‌ای و صنعتی بسیار مناسب طراحی شده‌اند.

در کنار ابزار آلات رونیکس این شرکت در سال‌های اخیر اقدام به راه اندازی مرکزی با نام رونیکس پلاس کرده است که وظیفه آن تأمین قطعات و لوازم یدکی مورد نیاز مشتریان تعیین شده و در صورت نیاز به تعمیر ابزار آلات رونیکس، دستگاه را با پیک رایگان در شهر تهران و با فاصله یک روز در شهرستان‌ها دریافت و تحویل می‌دهند. هم‌اکنون  بیش از 100 نماینده فعال در سراسر کشور مشغول ارائه خدمات به مصرف کنندگان رونیکس هستند. رونیکس با در اختیار داشتن یکی از بزرگ‌ترین بانک قطعات ابزار در ایران، کلیه قطعات مورد نیاز جهت مصارف خدماتی را با کیفیت مناسب و در کوتاه ترین زمان ممکن تأمین و در اختیار شبکه عاملیت مجاز خدمات پس از فروش و سایر درخواست کنندگان قرار می‌دهد.

شرکت رونیکس

پر طرفدار ترین محصولات

به چند دلیل که از مهم‌ترین آن‌ها کیفیت مطلوب و قیمت مقرون به صرفه است، ابزار آلات رونیکس محبوب‌ترین برند مورد استفاده برای کار هستند. دستان شما در میان محصولات متعدد موجود در فروشگاه اینترنتی پی بام گروهی از محصولات رونیکس را انتخاب کرده‌اند که در ادامه با هم به بررسی برخی از آنها می‌پردازیم.

1. ابزار میخ کوب و منگنه برقی رونیکس مدل 7514

این ابزار مدرن دارای بدنه‌ای ارگونومیک و خوش دست است که در قسمت دسته خود از روکش یکپارچه لاستیکی با هدف سهولت کاربری و جلوگیری از خستگی ناشی از ساعات طولانی کار بهره می‌برد. این دستگاه دارای سرعت بسیار بالای منگنه کوبی است. این محصول عموماً برای ساخت مبلمان، نصب کف پوش، کابینت سازی، قاب سازی و… مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ابزار میخ‌کوب برقی رونیکس
ابزار میخ‌کوب برقی رونیکس

2. فرز نجاری دو کاره رونیکس مدل 7108

دستگاهی با توان برابر 710 وات با امکان تنظیم وضعیت سرعت گردش سری در شش وضعیت است. با توجه به عمق برشی که این دستگاه ایجاد می‌کند برای انجام کارهای مختلف صنعتی بسیار مناسب هست. فرز نجاری رونیکس به موتور پر قدرتی مجهز است تا کلیه امور فرزکاری در صنعت چوب با تیغچه‌های ۶ و ۸ میلی‌متری را انجام دهد و برای تسلط هرچه بیشتر کاربر، دسته‌هایی در دو طرف دستگاه تعبیه شده که با گرفتن آن‌ها تسلط بیشتری بر دستگاه خواهید داشت.

3. ابزار فرز مینیاتوری رونیکس مدل 3401

این محصول موتوری با قدرت 170 وات دارد و با بخش دیجیتالی دستگاه می‌توان سرعت گردش در حالت آزاد را از 8000 تا 35000 دور در دقیقه تنظیم کرد. از ویژگی‌های مهم این ابزار می توان به وزن کم معادل با 2 کیلوگرم، قدرت و دقت بالا و کنترل آسان هنگام کار اشاره کرد. این دستگاه به سیستم تعویض دور دیجیتال و بورد الکتریکی مقاوم جهت کارکرد طولانی‌تر  نیز مجهز است.

ابزار فرز مینیاتوری رونیکس
ابزار فرز مینیاتوری رونیکس

4. دریل رونیکس مدل 2110

با قدرت 400 وات از دریل‌های قدرتمند و سبک رونیکس محسوب می‌شود که با داشتن قفل کن سوئیچ و دریچه گردش هوا از داغ شدن دستگاه جلوگیری می‌کند. این قابلیت‌ها به شما امکان استفاده طولانی مدت را می‌دهد و قادر است تا سسرعت گردش آزاد را حداکثر به 3800 دور در دقیقه برساند. این دریل می‌توانند یک دستگاه مناسب برای کار شما باشد وقتی بدانید قابلیت سیستم گردش چپ‌گرد و راست‌گرد دارد و باز و بسته کردن آن به راحتی با دست امکان پذیر است.

صابر افشارزاده

خواندن مطلب بعدی ←

ابزار باغبانی، آشنایی با وسایل مورد نیاز برای آرایش گیاهان

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.