آنکور Anchor معرفی و آشنایی با محصولات این برند

آنکور

برند آنکور

آنکور یکی از نام‌آشنا ترین برند های تولید کننده ابزار آلات در جهان است. بیشتر تمرکز این نشان تجاری فروش محصولات در خاورمیانه و شرق آسیا است. آنکور امروزه یکی از بهترین ابزار آلات صنعتی نوین محسوب می‌شود. در ادامه این مطلب با مجله اینترنتی پی‌بام همراه باشید تا از کارآیی، قابلیت‌ها و محصولات این برند آشنایی پیدا کنیم.

تاریخچه برند

آنکور یا به عبارت بهتر کارخانه تولید ابزارآلات جینگسو آنکور در شهر هایمن چین در استان جینگسو واقع است که کمتر از دو ساعت با استان شانگهای فاصله دارد. در سال 1995، آنکور به عنوان یکی از بزرگترین واحدهای تخصصی تولید ابزارآلات و قطعات وابسته چین در فضایی به وسعت 12 هکتار راه اندازی شد. از این فضا 8 هکتار به ساخت خط تولید و واحدهای وابسته اختصاص یافت.

این واحد تولیدی چین در مدت کوتاهی توانست به فروش جهانی سالانه بیش از 40 میلیون دلار دست پیدا کند. آنکور هم‌اکنون توانسته کارکنان خود را به بیش از 1000 نفر برساند که از این میزان 150 نفر مهندس فنی و مدیران ارشد آن هستند. مشتریان این کارخانه تولیدی کشورهای هند، ویتنام، فیلیپین، برمه، تایلند، مصر، ایران، سوریه در آسیا و خاورمیانه هستند. همچنین چند شرکت آمریکایی، اروپایی، آفریقایی و آمریکای جنوبی به عنوان مشتریان جهانی آنکور مطرح شده‌اند.

آنکور پس از گذشت ده سال از فعالیت حرفه‌ای خود در عرصه صنعت، چین پیشتاز است. این شرکت تلاش می‌کند تا با عرضه محصولات با کیفیت و استاندارد اعتبار نام تجاری خود را بیش از پیش در میان مصرف کنندگان خود در بازارهای داخلی و بین المللی بهبود بخشد.

مینی فرز، دریل‌های چکشی، دستگاه‌ برش سنگ مرمر ابزار شارژی، ابزار بادی، کارواش صنعتی، چکش تخریب، ابزار جوشکاری، بتن کن، ابزار نجاری، ابزار باغبانی و…  نمونه‌ای از محصولات تولیدی پر طرفدار آنکور هستند. در ادامه به معرفی برخی از محصولات این برند چینی می‌پردازیم.

برند آنکور در چین
چین

چکش تخریبی آنکور

در انواع چکش‌های تخریبی موجود وزن تعیین کننده ترین عامل است. شاید بتوان انواع چکش تخریبی آنکور را در فهرست بهترین‌های بازار قرار داد. چکش تخریبی از جمله ابزارهای عموما برقی و سنگین است که با هدف تخریب در ابعاد وسیع مورد استفاده قرار می‌گیرد. تخریب انواع دیوار، سطوح بتنی، سازه ها با ساختارهای گوناگون، آسفالت و حتی شکافتن صخره‌ها در مسیر فعالیت انواع چکش تخریبی قرار دارند.

دو مدل بیشتر شناخته شده چکش تخریبی آنکور، مدل DH1 و PM0810 هستند که اطلاعات مختصری از این دو ابزار با هدف مقایسه و آشنایی ارائه می‌دهیم.

چکش تخریبی پی ام 0810 با نیروی برق کار می کند. توان تولیدی آن 900 وات است و می‌تواند با سرعت 2900 دور در دقیقه، نرخ ضربه 2900 را تامین کند. این چکش تخریب یک سه نظام شش گوش دارد که مته‌های مورد استفاده در این ابزار از استحکام و کارآیی مطلوب‌تری در مقایسه با انواع چهارگوش و پنج گوش برخوردار است. در بسته بندی این محصول آنکور، دو مته ی سر تخت و سر تیز برای استفاده در انواع تخریب‌ها نیز وجود دارد.

چکش تخریبی مدل DH1 آنکور یکی دیگر از چکش‌های تخریبی این برند است. توان تخریبی این مدل نیز 2900 ضربه در دقیقه است. با وزن تقریبی 8 کیلوگرم، دارای طراحی ارگونومیک، مجهز به قلم 6 گوش و آرمیچر و بالشتک صنعتی، دارای اورینگ‌های ضد حرارت و کلید ضد غبار است. در بسته بندی این محصول نیز دو عدد قلم و دسته کمکی وجود دارد.

ابزار انکور
چکش تخریب انکور

آنکور در ایران

اگر به دنبال ابزارهای برقی با کیفیت مطلوب در کنار قیمت مناسب هستید، محصولات برند آنکور می‌تواند بهترین انتخاب شما باشد. شرکت آنکور تولید کننده ابزارآلات موتوری است که با استاندارد های روز دنیا، ابزارها و محصولات خود را تولید می کند.

این برند معتبر جهانی در ایران با نام تجاری PM تولید می‌شود. این شرکت ایرانی محصولات آنکور را به ایران وارد می‌کند و در ارائه ابزار های موتوری در همکاری با برند چینی فعالیت می‌کند.

خدمات پس از فروش

مطابق با دستورالعمل‌های واحد بازرگانی و اصل مشتری مداری شرکت آنکور مبوت در ایران، کلیه ابزار و تجهیزات توزیع شده دارای برگه ضمانت نامه و خدمات پس از فروش هستند. در صورت بروز هرگونه ایراد در عملکرد کالا یا نیاز به تعمیر و تعویض، شما خریداران محترم می توانید با ارجاع کالا به نمایندگان استان و یا شهرستان خود به استفاده از ضمانتنامه کالا مبادرت نمایید. در گام بعدی کارشناسان فنی این شرکت با هماهنگی نماینده خود، کالای مورد نظر را مرجوع و یا آن را تعمیر می‌کنند.

صابر افشارزاده

→ خواندن مطلب قبلی

دریل خوب چی بخرم؟ راهنمای خرید دریل

خواندن مطلب بعدی ←

ابزار کارگاهی، راهنمای خرید و آشنایی با ضروری‌ترین دستگاه‌ها

10 مورد نظر

  • تازه خریدم نمیدونم

    • هیچ گونه خدمات پس از فروشی ندارن، ۳ ماه بیشتره تیغه و پیستون میخ کوب ها شکسته و نمایندگی میگه موجود نیست یعنی یکبار مصرفن

  • کاملا ابزار آشغال و یکبار مصرف کارانتی هم همه حرفه

  • آشغاله

  • باسلام من مینی سنگ گرفتم خراب شده ایاتوی چالوس نوشهر نمایندگی داره

  • سلام من یه دونه مینی فرز انکور دارم خدایی برام خوب کار کرده الان ۳ ساله داره برام کار می کنه نسبت به قیمتش خیلی خوب کار کرده

  • سلام من چهار سال از مینی فرز انکور استفاده می کنم مثل بنز داره کار میده
    خیلی هم ازش راضی هستم

  • من تازه سفارش دادم و هنوز نرسیده دستم، دریل پیچ گوشتی شارژی 20 ولت Anchor DCE2 واقعیتش من کلیپشو دیدم و از روی کیفیت ساختش بهش نمیخوره بد باشه
    من قم هستم، اینجا رفتم تو یه مغازه ای، دقیقا همینو داشت تک باتریشو میداد 5 تومن یعنی باتری یدک نداشتو
    البته باتریاشونو برمیدارن یه دونشو وگرنه همشون باتری یدک دارن تو کیفشون، چون جاش هست ولی بچه نیست. اینم از ویژگی های منحصر به فرد ما ایرانیاس، کلا ادمای فوق العادع سواستفاده گر و بلانسبت دضدی هستیم.
    صاحب مغازه گفت جدول کنار خیابونو جلو چشات باش سوراخ میکنم بعد تحویل میدم، 12 ماه ضمانت میدم، و خدمات پس از فروشم داره. دیگه مغازه ای که دروغ نمیگه، فاکتورو با درج این شرایط امضا میکنه و نمیتونه بزنه زیر حرفش.

  • ممنون از مقاله خوبتون

  • اگر قصد دارید پول دور بریزید، از ابزار آلات آنکور خرید کنید!!!
    البته در زمینه کیفیت پایین، این برند در بازار ایران رقیب زیاد داره!!!
    برای تست، تراز لیزری سه پایه رو خریداری کردم. فقط سه بار (هر بار هم کمتر از یک دقیقه روشن گذاشتم) روشن شد و بعد بدون هیچ علائمی دیگه روشن نشد . از ابتدا باتری شارژی داخلی دستگاه از کار نمیکرد؛ کیفیت بخشهای رنگ خورده افتضاح بود؛ قلایز یکی از سه پایه تنظیم تا نصف رزوه شده بود که تراز دستگاه را مشکل می‌کرد؛ کیفیت پایه مگنت دستگاه واقعا افتضاح بود؛ بطور کلی تمام بخشهای پلاستیکی دستگاه به نظر از پلاستیک ضایعاتی با کیفیت پایین ساخته شده بود (غیر از بخش رویی دستگاه)؛ تقریبا تمام بخشهای پیچی و رزوه‌ای یا گلپیچ‌های پلاستیکی به شکل کج یا با ترک خوردگی بود و…
    بطور خلاصه کیفیت دستگاه فاجعه بود. البته با توجه به قیمت پایینش اصلا انتظار متریال درجه یک یا حتی دو برای ساختش نداشتم ولی تکنولوژی ساخت واقعا پایین نشون میده قطعاتش در کارگاههای مانو فاکتوری کوچک و غیر استاندارد ساخته شدند و نه شرکتی معتبر!!!

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.